Aslan Max ile interaktif uygulamalı sinema deneyimi

Aslan Max, 9 Mart’ta vizyona giren Max Maceraları-Kralın Doğuşu filminin dijital çalışmalarıyla dijital alanda Türkiye’nin ilklerine imza attı.

09.03.2012 - 00:00 | MediaCat

Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
+

Max Maceraları – Kralın Doğuşu filmiyle artık bir başrol oyuncusu olan Aslan Max, filmin dijital kapsamda yürütülen uygulamaları sayesinde Türkiye’nin ilk interaktif sinema projelerini gerçekleştirdi. 

Türkiye’de ilk defa bir film için interaktif fragman uygulamaları, “Max Maceraları- Kralın Doğuşu” filmiyle başlatıldı. Fragman, Aslanmax.com üyelerinin profil bilgilerine göre kişiselleştirilerek, izleyicinin de katılımıyla ilginç bir deneyime dönüştürüldü. İnteraktif fragman uygulamasında, fragmanın kurgusu bir bulmaca olarak tasarlandı. Aralara oyunlar eklenerek, kullanıcıların fragmana yön vermelerine olanak verildi. Fragmanı izleyenler, oyunlaştırılan fragmanda puan ve başarılarına göre ödüllendirildiler.
 
Max Maceraları – Kralın Doğuşu sinema filminin afişi de başka bir ilke imza attı. Aslanmax.com üyelerince tasarlanan 25 binden fazla afiş arasından en çok beğenilenler, filmin galasında sergilendi ve tüm bu yapılanma sayesinde alışılmışın dışında, çocukların da katıldığı bir sinema projesi sürecinin ilk örneği verildi. Geliştirilen yeni uygulamayla 6 yaş üzeri çocuklar Photoshop tarzı ileri grafik programların sunduğu görsel efektleri kolayca kullanarak, yaratıcılıklarını sınırsız bir şekilde açığa çıkarabildiler. Çocuklar, uygulamanın kullanım kolaylığı sayesinde tasarladıkları afişlerde sınırsız sayıda özgün tasarım geliştirebildiler.